"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





Σπάνιες φωτογραφίες από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων


Εδώ θα βρείτε συλλογές με πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τον αγώνα για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων.





Φωτογραφίες από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων 1913 (α' μέρος)













Σκηνή ἀπό τήν ἀναπαράστασι τῆς ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ παραδόσεως,
τοῦ τουρκικοῦ στρατοῦ





Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: «21 Φεβρουαρίου 1913 - Η απελευθέρωση των Ιωαννίνων» στο facebook






Αναπαράσταση της παράδοσης των Ιωαννίνων. Και οι δύο άνδρες είναι πεζοί.
Ο Εσάτ πασάς παραδίδει με σκυφτή την κεφαλή το ξίφος του στον Κωνσταντίνο.
Πίσω του στέκονται οι Τούρκοι άοπλοι εφόσον έχουν καταθέσει τα όπλα τους



Από το πολεμικό Μουσείο